Luxusní kožená pánská taška Hexagona 462699 černá
Exkluzivní pánská taška značky Hexagona vyrobena z kvalitní hovězí kůže patří mezi prémiové produkty naší nabídky. Taška vyniká kvalitou zpracování každého detailu a jednoduchým moderním designem. Díky použití výběrové hovězí kůže, ze které je taška kompletně vyrobena, je zaručena její dlouhodobá životnost. Do tašky snadno umístíte dokumenty o velikosti A4 společně s notebookem o maximální velikosti 14 palců (délka max. 34 cm). Součástí tašky je nastavitelný nylonový popruh prošitý kůží, díky kterému ji lze velice pohodlně nosit přes rameno.


Na přední straně tašky se nachází klopa s logem značky Hexagona, která je uzavíratelná na magnet a na klopě je k dispozici i kapsa na zip. Pod klopou se nachází tělo tašky s hlavní kapsou na zip a další kapsou s přihrádkami na pera, mobil či doklady. Ze zadní strany tašky se nachází ještě jedna kapsa, rovněž na zip. Vnitřní prostor je tvořen kvalitní látkovou podšívkou s logem značky Hexagona a naleznete zde další menší přihrádky na notebook, propisky, mobil či jiné předměty. Součástí tašky je nastavitelný popruh (80 - 145 cm) z pevného nylonu v kombinaci s kůží.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Tašky na notebook |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Barva: | Černá |
Materiál: | Hovězí kůže |
Max. velikost notebooku: | 14" (šířka 34 cm) |
Popruh přes rameno: | Ano |
Pro dokumenty A4: | Ano |
Výška: | 27 cm |
Šířka: | 36 cm |
Hloubka: | 9 cm |
Již v roce 1984 začali budoucí zakladatelé značky Hexagona vyrábět kožené produkty pro renomované francouzské značky ve svém bytě v Paříži. Díky jejich nadšení a touze vyrábět krásné a kvalitní kožené výrobky se rozhodli založit vlastní módní značku Hexagona, která spatřila světlo světa v roce 1996. To jim umožnilo svobodnější vyjádření své kreativity a zpřístupnili tak svůj talent většímu množství lidí.
Výrobky této značky jsou v současnosti známé především díky velmi kvalitnímu zpracování včetně těch nejmenších detailů a také díky svému modernímu designu, který si oblíbili zákazníci již ve více než 20 zemích světa. Pro ně je každým rokem připravováno několik nových kolekcí připravených s ohledem na nejnovější trendy, kterými se inspirují jednotlivé kreativní týmy při jejich výrobě.