Reklamace
V případě, že chcete reklamovat zboží, prosíme o následující:
1) Kontaktujte nás
- Popis problému (ideálně včetně fotografie) zašlete na e-mailovou adresu info@baag.cz
 - Pokud se nedohodneme na řešení problému (sleva, náhrada atp.) postupujte podle bodu 2)
 
2) Reklamované zboží zašlete na tuto adresu
Jaroslav Švábík, Baarova 20/23, Teplice, 415 01
- Zboží zašlete jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky, nebude převzato.
 - Spolu s reklamovaným zbožím zašlete i papír s uvedeným problémem a číslem objednávky
 
3) Jakmile zboží obdržíme, Vaše zboží opravíme nebo vyměníme, popřípadě vrátíme finanční prostředky – nejpozději však do 14 dnů.
- Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
 - Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží
 
Podrobné podmínky ohledně reklamace (práva z vadného plnění) naleznete v obchodních podmínkách, které jste potvrdil/a při odeslání objednávky - obchodní podmínky.
V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 730 816 902.
